vrijdag 18 juni 2010

todolijst

Todolijst

Deze lijst hou ik bij in een tekstbestand op mijn telefoon.
Op http://jclont.blogspot.com/2010/06/todolijst.html bewaar ik een kopie.

Laatst bijgewerkt : 2010-07-05 (ma) 21:00

N - Nu (Voor vandaag)
! - Belangrijk (maar complex)
A - Algemeen
S - Schrijven (veelal mails)

----
- Lijstjes per onderwerp
- Leuke dingen (voor mezelf)
- Onzeker en lange termijn
DONE = gedaan, afgehandeld

---- ---- ---- ----

* A bel Vegro : vraag naar voortgang HL-bed
* A bel Emcart : vraag naar voortgang rolstoel

* A stuur aanvraag Valys op (envelop nodig)
* A spraaknotities uitluisteren
* A post afhandelen
* A stuur corr.adr. aan : CAK / O.v.v. Zorg zonder verblijf of Wmo / Antwoordnummer 1608 / 2509 VB Den Haag (3994 TG Houten)

* A chipknipsaldo terugstorten
* A nieuwe bankpas activeren
* A test ListPro (als database)

* A F2b > vraag of ze mijn oplader kunnen bewaren ?
* A bedenk welke spullen uit Barneveld ik hier wil hebben
* A tandartsafspraak maken
* A post sorteren

* S belastingdienst: vraag om een lage boete
* S Peter M. over iKeepBookmarks url
* S postboek invullen
* S contactlog bijwerken

* S schrijf review PDAShop (zie mail)
* S blogbericht Step by Step afmaken
* S weblog (jclont.vox.com) aanvullen, zodat ik belangstellenden 'hoe gaat het met je' daar ook naar kan verwijzen.
* S maak een oefenschema voor de fysio oefeningen die ik zelf kan doen NIET
* S mail J & I vO beantwoorden
* S Stuur pensioenform. naar Avebe.

Rapportages, gespreksverslagen :
* S basisdocument over mijn situatie, voorgeschiedenis, en dergelijke
* S wat kan ik wel, wat kan ik niet, (en wat kost onwerkbaar veel tijd of moeite)
* S gespreksverslag neuroloog G 10juni, 17juni (+eerdere neuro onderzoek/gespr)
* S gespreksverslag VdGr 10juni, (+eerdere onco)
* S gespreksverslag reval artsen??
* S schema 'oorzaak/effect op functioneren' uitwerken/aanvullen/toelichten.
* S fysiotherapielog 3 bijwerken
* S logboek artscontacten bijwerken

VRAGENLIJST
* vdGr > s.v.p. verwijsbriefje fysio - zo mogelijk 3/4x weeks. DONE
* arts > kunnen die tromboseprikjes door tabletten vervangen worden? (nav opm. Baan) DONE
* verz. > kan ik gewogen worden? (anders misschien als ik in het ziekenhuis kom?)

BOODSCHAPPENLIJSTJE
* envelloppen (die heb ik ergens, maar waar?)
* naaisetje
* mooi touw of koord voor deur
* nieuwe bril
* nieuwe batterij (AA) voor klok in bijkamer (Ytzen?)
* stekkerdoos aan snoer met 4
of meer stekkers (o.a. voor klemlampje)
* open kastje bijv. 40cm diep, 80cm hoog
* mooi kubuswandkastje (20cm?) voor hoofdeind van bed.

KAMERWENSEN
* plank/kastruimte:
** een mooi/net kastje bij de hoek bij de televisie
** een open kastje of plank op circa 80cm hoogte naast de klerenkast
** het ronde tafeltje in het bijkamertje eruit, stoel bij het raam zetten.
* een bedlampje dat minder plaats in neemt (klemlamp aan bed?) ??
* een afvalbakje/zakje aan het bedtafeltje dat handiger is dan wat ik nu heb

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties worden beoordeeld voor ze worden gepubliceerd.